tisdag 14 mars 2017

Jobbar på kreativiteten


Igår var jag lite ledig och ägnade en stor del av dagen åt att starta upp ett nytt syprojekt,
samt funderade på hur jag skulle fortskrida med mina påbörjade projekt.
Så nu ska jag försöka se till att bli klar med dessa den närmsta framtiden.
Bland annat är det en viscoskjol i helcirkel format. Har bara "linningen" kvar och sen ska
den fållas upp lite. Önskar mig en overlockmaskin så därför har kjolen inte blivit klar tidigare.
Har fortfarande ingen overlock, så jag får väl försöka utan.

Sen har jag en till helcirkelkjol som jag ska sy klänning utav. Har bara överdelen kvar
och dragkedja. Sen startade jag ett nytt projekt igår och skulle sy en peplum topp
som är lite egenkomponerad i mönstret.
Jodå, många projekt i luften hela tiden. Det är ju egentligen bättre att bli klar med ett
projekt än inget alls. Tyvärr har jag inte alltid tålamodet, men nu ska det bli ändringar.
Hoppas att kunna visa er något nytt snart.

Inga kommentarer: