tisdag 25 oktober 2016

Nattliga äventyr


Jag har drömt så hemskt mycket på senaste tiden. Inte jobbrelaterat men väldigt mysko drömmar.

I natt tex började det så bra med en liten vandring med familjen i Norrlandsskogar.
Där vi skulle hitta Robin som hade sprungit och gömt sig någon stans. Vi hittar honom i ett buskage
väldigt road.
Till att sluta med värsta tänkbara mordscenen där en psykopat hugger en man som försöker
skydda oss, med ett samurajliknande svärd. Den som fick svärdet rakt in i magen och genom hette
Markus. (Har ingen aning varför jag kommer ihåg det).
Sen helt plötsligt blir det värsta dramat då psykopaten har en spruta som han hotar att sticka oss med.
En spruta med dödligt medel. Dessutom sitter han i en traktor och försöker sticka oss därifrån.
Vi andra sitter dessutom i en bil så jag har ingen aning hur han ändå kunde vara så nära
(för det var verkligen närkamp i drömmen).

Sen ringde alarmet.

Så idag är jag väldigt trött efter nattens alla äventyr. Dessutom har jag träningsvärk i hela
kroppen efter gårdagens volleybollträning. Så provmjölkningen var lagom kul i morse.
Tror dessutom att jag har dragit på mig en förkylning. Näsan är lite halvkonstig.
Var i för sig förberedd på det. Vi var nämligen ute och dansade Elin och jag i lördags.
Det är ju som gjort för att bli sjuk. Närkontakt med andra och ett immunförsvar som är lite känsligt
när man tränar och är ansträngd. Men jag har klarat mig väldigt länge måste jag säga.
Minns faktiskt inte när jag var förkyld sist,

Nu ska jag sätta mig en stund framför tv:en och dricka en kopp te.
Kurera mig lite.

kram på er!

Inga kommentarer: