onsdag 21 september 2016

Blivit besatt


Jag har gått och blivit besatt av Pinterest.
Har fått så många idéer och vill göra så mycket utav det.
Så jag har slutat kolla på facebook och nu är det bara pinterest som gäller förutom "Insta".
Jag har nu fått en vilja att börja gjuta saker i betong, göra nya ljuslyktor och ljusstakar
(frågan är bara vilken stil jag vill ha!?) sen vill jag göra kakfat.
Så tänkte sticka till Cupan någon dag för att hitta lite projekt. Jag har inte fått göra något
kreativt på länge nu och jag känner att jag behöver det.

Idag har jag jobbat morgonpass och vi har börjat ta majsen. Dessvärre gick hacken sönder
så det blev ett rätt långt driftstopp. Nu ska dom vara igång igen tror jag.
Morgonpass i morgon igen. Så ska gå och göra mig i ordning för kvällen.
Ha det bäst vänner!

Inga kommentarer: