tisdag 27 september 2016

Ännu ett projekt avklarat

Så jag hittade mig en tekanna igår. Vilket betyder att ännu ett projekt är genomfört.
Är väldigt nöjd måste jag säga. Känns mycket mysigare på soffbordet nu.
Ska bara se om jag kan lyckas göra några ljuslyktor som passar in i stilen. Då är det fullbordat.

Har jobbat morgonpass idag och det drog över på tiden även denna gång.
Skulle egentligen behöva slänga mig ner i sängen. Ögonen går i kors.
Tänkte att jag skulle äta först, sen får vi se om det ens är lönt att ta en tupplur. 
Har levt på bullar idag nästan, det är ju så gott. Malin hade med sig sina bullar hon hade
bakat i skolan idag och jag kunde inte låta bli att ta två. Har dessutom ätit 2 stycken hemma.
Vilket betyder att det inte blir någon kvällsfika för min del ikväll. Måste sluta smaska i mig en
massa hela tiden.

Önskade jag hade något mer intressant att dela med mig idag, men det har jag inte.
Kram på er!



Inga kommentarer: