lördag 27 augusti 2016

Game fair och Kivik



Idag har älsklingen och jag varit på utflykt nere i Skåne.
Första stoppet blev på Elmia Game fair vid Ellinge slott. Där gick vi runt bland dom olika
montrarna. Jag var till större delen av tiden snurrig i bollen. Jag misstänker att något
har hänt med mitt balanssinne. För så fort dom tillfälliga golven rörde på sig (vilket det gjorde
rätt bra i alla montrar) så blev jag nästintill sjösjuk. Förstår inte varifrån det kommer.
Har ju aldrig haft problem med det tidigare.
I vilket fall så blev det lite bättre när jag tog en karamell, så problemet är väl
jag själv.
Höll på att kväva mig själv också idag.  Jag satte ett salladsblad i halsen och fick ingen luft. Det var redigt otäckt. Ska aldrig äta större bitar salladsblad om jag inte får hacka ner
det till molekyler.

Resan avslutade sedan i Kivik på musteriet. Så nu har vi ett nytt lager äppelmust hemma.
Få se hur länge man klarar sig på det denna gång.

Nu är det läggdags
God natt på er!

Inga kommentarer: