måndag 30 maj 2016

Converse



Idag har jag köpt mina första riktiga Converse.
Hade jättesvårt att bestämma mig för vilken färg jag ville ha.
Plommonlila, rött, beige och så dessa marinblåa. Tillslut lät jag mamma och min syster
mer eller mindre bestämma åt mig. Så det blev de marinblåa.

Jag har tyckt om denna typ av tygsko väldigt länge, men har aldrig unnat mig ett par riktiga
Converse. Köpte ett par nya "fejkConverse" förra året som gick sönder nästan med en gång.
Så när jag häromdagen såg att dessa var lite "nersatt pris" så tänkte jag...Asch jag ger det en chans.
Men först var jag tvungen att fundera över helgen.... och så idag slog jag till.

Känner mig rätt nöjd än så länge.

Är väldigt trött efter en tuff jobbarhelg med en massa timmar slit. Idag skulle jag egentligen
vara ledig, men eftersom pappa annars skulle få ha morgonpasset själv så hjälpte jag honom.
Elin är dessutom på semester nu, så vi är lite ont om folk. Som sagt, skulle sova när jag väl
kom hem. Men jag har ännu inte hunnit hitta sängen. Snart ska jag dessutom på
grillkväll hos familjen. Så knappt lönt att leta upp sängen känner jag.

Asch en minut sömn är bättre ingen sömn alls.
Kram på er!

Inga kommentarer: