fredag 22 april 2016

Helg!


Så var det äntligen helg.
Ska bara jobba morgonpass i morgon men sen är det verkligen helg.
Vi har en hel del planerat som ska hinnas med. Robin ska köpa sig en cykel,
jag ska dansa, vi ska grilla hemma hos Elin och Peter, vi ska fixa på skjutbanan,
vi ska hinna med att åka till återvinningen. Jag ska greja på mitt nya projekt.
Ja, listan kommer nog successivt växa under tiden.

Just nu vill jag inget annat än att duscha. Jag stinker verkligen ladugård idag!
Armarna är skitiga också.
Skulle jag åka och handla nu i detta skick skulle folk ta omvägar för att komma förbi mig.
Kön vid kassan skulle minskas ner på två röda.
Folk skulle helt enkelt rynka på näsan... om dom inte till och med skulle hålla för den.

-Ni förstår då hur mycket jag luktar. Men klart, folk som inte är vana vid den lukten skulle
rygga tillbaka om man så skulle lukta "lite".
Till problemet... Jag kan inte duscha för att det finns inget varmvatten.
Det är på gång, men det tar ju sin lilla tid. Efter det då ska vi minsann åka och handla :D

Inga kommentarer: