söndag 21 februari 2016

Nästa projekt




I fredags började jag på mitt nya syprojekt. Denna kjol som dessutom ska ha fickor och gylf.
Hur jag ska lösa detta har jag ingen aning. Min största prioritet den här gången är att inte
låta mig skrämmas av dom konstiga orden som kommer upp i sy-beskrivningen,
och dessutom inte tappa modet om det inte skulle bli så bra.
Jag har en förmåga att ge upp när det känns lite motigt (när det gäller materiella ting).
Jag har inte kunskapen, men jag har förmågan att kunna lära mig.

Som ni kanske förstår så försöker jag "pepptalka" mig själv.

Den här helgen har jag jobbat och har ett pass kvar innan jag får ta en ledig måndag.
Tänkte försöka på kjolen lite mer då. Klippa ut dom sista bitarna och plugga på hur jag
sen ska gå till väga med allt,
Men innan sista mjölkningspasset ska jag och familjen åka och fika i Gårdby.

Inga kommentarer: