lördag 23 januari 2016

Ny morgon

Äntligen en helt ledig helg igen!
Ja förutom den lilla detaljen att jag ska göra lite fotojobb idag.
Min kära vän Bine och hennes lilla familj kommer för att få lite bilder i snön.
Efter det ska jag fotografera en familj som vann i en liten utlottning som jag hade.
Den fotograferingen är jag mest nervös inför. Spännande nervös. Vilket jag vet är rätt onödigt
egentligen. Jag ska bara göra som jag brukar och försöka bjuda på mig själv.

I alla fall tog jag en härlig sovmorgon idag. Ingen stress, jag vaknade tidigare än vad
jag trodde. Såg det fina ljuset ute och kände mig bara så taggad (känner mig taggad)
inför dagen. Läste på en fotoblogg att om man ska förstå den som står framför kameran,
så måste man även öva på sig själv. Var sugen på att gå ut. Klä på mig en vit klänning.
Sen kom jag på... det blir ju väldigt kallt. Så jag slängde upp stativ och började fota lite inne.
Jag bjuder inte på naket. Sån är jag inte. Däremot kan ni få se lite blåslagna ben.

Just nu håller jag på att läsa Lars Keplers "Stalker". Den är väldigt bra, precis som alla hans 
andra böcker i serien. Medryckande helt enkelt.
Nä, nu ska jag fortsätta på frukosten jag för en stund påbörjade.
Hoppas ni får en härlig vinterdag ni också.


     

Inga kommentarer: