måndag 30 november 2015

Lite bilder sen sist


Var ute en frostig morgon och fotograferade Snobben och Dalton.
Sen har jag börjat måla lite i lilla målarboken jag köpte i Stockholm på "Slöjd detaljer".
Det är vykort som man målar på. Det tycker jag är väldigt trevligt och rogivande.



Här är första och enda motivet jag har hunnit måla än. 
Vilken julkula gillar ni mest?


Förra helgen tog jag lite fler bilder på Snobben när han mös med husse i soffan.
Vilket jag egentligen inte uppmuntra dom till. I alla fall inte i soffan.


passade på att ta en bild på en svårflirtad sambo


Dagens bilder kommer nu här nedan.

Idag har vi varit strömlösa större delen av dagen. Fick bli en snabb sväng in i kylskåpet
för att ta lite frukost. Två mackor med julskinka och rödbetssallad. Smask.
Så dagen har varit väldigt IT -löst.
Så jag har läst en del i den femte Kepler deckaren. Eftersom jag inte kunde baka....
Så gjorde jag det enkelt för mig, jag gjorde chokladbollar i stället.
Strömmen kom äntligen tillbaka nu vid tretiden. Vi upptäcker dock att något strular med
cirkulationspumpen eller något, så vi får inte ut värme i elementen. Så sambon försvann i
raseri med sin bil. Det är kallt i huset. Få se om vi är fastfrusna i sängen i morgon.




Inga kommentarer: