måndag 9 november 2015

Bil lös


Det var en tuff vecka förra veckan minst sagt. Nu är den äntligen över.
Idag är jag ledig efter en helg med jobb. Kollade nyss på Hobbit en oväntad resa.
Fick den sista delen i fredags i födelsedagspresent av brorsan. Har sett dom andra, men det
var ett tag sen. Så jag fräschar upp minnet lite bara. Tanken var att jag skulle ut och
fotografera efter filmen. Framför allt på mig själv och träningstightsen jag ska sälja.
Det gick ju sådär när jag upptäckte att stativet inte var hemma, utan troligtvis ligger i min
bil.... Som Robin har till jobbet.

Måste säga att vara utan sin egna bil är väldigt påfrestande. Man kan inte alls vara lika
spontan som annars. Hoppas att hans bil blir klar på verkstaden idag, annars blir jag snart
tokig. Har lånat pappas pickup då och då, men det är ju inte samma sak.

Nu ska jag titta till pannan. För jag tycker det börjar bli lite kallt i huset.
Sen får jag väl hänga upp den jäkla tvätten som ingen annan i huset gör åt en.

Inga kommentarer: