torsdag 9 april 2015

Underbart vårväder


Vilket underbart väder vi har haft idag. Mycket har jag dessutom hunnit med.
Det blev tyvärr inget gymmande idag. Är rätt trött efter tre morgonpass på raken och jag han
helt enkelt inte idag.
Däremot har jag (förutom jobbat) tvättat min blåa golfboll och besiktat den. Tyvärr gick den
inte genom helt och hållet. Något med avgasväderna spökade, så måste lämna in den på
verkstad. Tråkigt.

Efter det åkte sambon och jag till banken för att kolla läget inför vårt husletande.
Så nu vet vi lite vart vårt "tak" ligger för hur mycket det få gå på.
Avslutade kvällen med en promenad med snobben. Nu ska jag relaxa framför tv:en.
I morgon är jag ledig och helgen alltså fullspäckad med jobb.

Funderar på att ta ett riktigt hårt pass på gymmet i morgon som kompensation för
dom förlorade dagarna. Ha det bäst mina vänner!



Inga kommentarer: