måndag 30 mars 2015

Here i am


Dags att dra iväg på volleybollträningen igen.
Jag är väldigt dålig på att uppdatera här upptäckte jag tidigare idag.
Verkar nästan vara på måndagar som man har tid, fast att man inte har tid då heller egentligen.
Dessutom är det mycket svartvitt också. Inte bra......

Helgen har varit bra, förutom att jag blev av med ett fotoprojekt i maj.
Det var väldigt tråkigt.... men livet är så. Min tid är inte gratis, och jag har dessutom mitt
riktiga jobb att sköta. Jag får lägga min nya, lediga tid till något vettigt och behövligt för mig,
inte för någon annan. Även om det är mitt stora intresse.
Så funderar på att dra med sambon till Halmstad och gå på Rockabilly night i stället.
Komma iväg kan vara rätt nice^^

1 kommentar:

Millan sa...

Tråkigt med det missade fotouppdraget. Men klart att ni ska bege er till Halmstad och Rockabilly night! Go for it!