fredag 26 december 2014

Dittan och dattan

Min jul har varit lugn och trevlig. Innehållande familj, mat, godsaker och fina presenter.
Känns ju lagom kul att den här månaden behöva gå upp nästan 2 kg. (Ja för jag kan ju inte avstå
godis och pepparkakor). Efter nyår ska jag satsa på att minska ner godsaks ätandet. Vilket 
min kära sambo bara fnyser åt när jag säger. Han menar på att jag aldrig har hållit det förut.
Så upp till bevis av mig. Har sagt max två dagar i veckan, och dom får jag styra hur jag vill.
Det är mest för att få mig att hålla löftet, små steg i taget.

Annars har jag idag varit och tränat på Malkars i 1½ timme. Där efter åkte syster och jag
in för att shoppa lite på mellandagsrean. Klänning, behå och halsband fick det bli. Finns så mycket 
man vill ha, men ska man verkligen fynda så är det BikBok som gäller. Köpte en liten väska
där i tisdags som jag skulle ha på Sandra igår. (Bara att det blev inget Sandra, för att det hade
kommit snö, och jag visste inte om jag skulle åka på morgonpasset i fall pappa var tvungen att
rycka ut). Så det var ju lagom kul att se, att den hade gått ner halva priset idag. SUCK!

Nu ska jag försöka njuta av lugnet innan min jobbhelg.
Ha en bra fortsättning på det här året. kramar

Gårdagens


Dagens


Inga kommentarer: