lördag 1 november 2014

In till stan

Väntar på att Elin ska komma förbi, och sen ska vi hämta min kära syster, för att sen
dra in till stan. Jag ska hämta ut min ring ännu en gång. I tisdags när jag skulle hämta den
var den alldeles för liten. Jag fick knappt på den. Så nu har dom fått lov att förstora upp den
i stället. Hoppas jag får på mig den idag. Saknar den lite.

Sen ska vi leta present till kvällens värdar. Dessutom ska jag köpa saker till att måla om
köksmöblerna. Tror att jag tillslut fick Robins medgivande. Om inte annars kan vi ju alltid måla
om sängstommen. Jag är inne i en pyssel period. Har nog att göra med huset, och det faktum
att det lär dröja en stund till innan vi hittar ett eget.
Hade gärna målat om köket (helst ett nytt kök) men Robin tycker vi inte ska lägga energi
på ett hyrhus. Tror heller inte att hyresvärden är sugen på att fundera på den saken.

Så jag gör det jag kan för att modernisera och snygga till här hemma.
Nä, nu måste jag stänga ner det här. Nu kommer hon ju. Hej på er!

Inga kommentarer: