söndag 2 november 2014

Halloweenbilder

 Jag hade en toppenkväll igår, synd att man var lite sliten bara.
Alla var så underbara och ursnygga! Jag ser redan fram emot nästa Halloween, eller nästa fest^^

Tack Malin och Johanna för initiativet och den goda arrangemanget.
Tusen kramar till er, och folket som var med och gjorde kvällen.

(Bild tagen av Alice).
Jag, Ann, Torbjörn, Robin och Johanna

Torbjörn hade varit konstnären till ballongernas utseende, delvis. 

Johanna och Nikita

Nu börjar folket komma in

Styrka bland bönder, måste mätas.

Nu hände det visst något roligt, som jag missade, men leendena talar sitt. 

Oj! Asså vi har typ porslinsansikten!
- Jag lovar jag har inte redigerat mer än svärta, kontrast och ljus (bild tagen av Robin)

Våran värd Malin som man, var ju rätt fräck ^^ (bild tagen av Robin)


Visst är vi snygga!? (bild tagen av Robin)

Johanna urläcker!
- Som tagen ur en skräckfilm. (Bild tagen av Robin)

Klart snyggaste wefien!
(Bild tagen av Robin)

Selfien tog Robin åt mig.

Eddie en läcker clown. Lite creepy faktiskt.

Ett otäckt spöke bara dök upp i lincen. Arnesson!

Alice, Torbjörn och Peter fick avsluta kvällens fotograferande.


Inga kommentarer: