tisdag 16 september 2014

En bit av släkten

Bild tagen av Pappa. 

I söndags eftermiddag fick jag ledigt från kvällspasset för att träffa mina släktingar från USA.
Närmare bestämt Kalifornien- San Francisco. Grymt trevliga var dom och väldigt lättsamma.
Det är ju så otroligt hur mycket man ändå förstår av det engelska språket.
Att tala är lite svårare, men att lyssna på deras historier och förstå deras frågor var rätt enkelt.
Till och med pappa lyckades med sin knackliga engelska göra sig förstådd, och förstå.
Kan säga ärligt att det var inte många från min mammas släkt som var där på träffen, som
jag kände sen tidigare.

Tråkigt att inte fler från mammas sida kom för att träffa dessa underbara amerikanare.
Idén har väckts, och nu ska vi spara till en USA resa. Behöver jag säga att jag är grymt laddad,
och tror verkligen att vi inom bara några år sticker iväg på denna fantastiska resa?
Kan åka redan nu om det hade varit så, för så laddad är jag.

Inga kommentarer: