söndag 31 augusti 2014

Så söta ju!


Idag har jag varit hos pappas kompis kiropraktorn och blivit lite tillfixad.
Fått mitt knä fixat och förhoppningsvis blir det bättre. Jag ska bara träna bort mina dumheter
som att sätta benen i kors (på alla sätt), och att stå med benen raka. Jag ska alltså böja lite
på knän för att inte belasta knäleden, jag ska belasta musklerna i stället. Jag ska göra mitt bästa
och hoppas att det är så enkelt att det är det felet. Kanske kan jag snart börja jogga lite smått
igen.

Annars har jag städat huset och handlat lite till kvällens lilla grillkväll, så här sista dagen på sommaren.
Mamma, pappa och syster kom över och åt. Jättegott var det, och jag kan säga att det blir till
att hålla igen en hel del i veckan. Hua, vad mätt jag är efter den här helgen. Bara en massa godsaker.

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen. I veckan blir det fullt upp. Vi ska ta tredje skörden,
och vi är en man kort i ladugården, vilket också gör att vi är en man kort ute på fältet.
Dessutom ska kommungubbar komma ut och kolla gårdsmiljö osv. Vilket vi hoppas kan
planeras om till en annan vecka. Nä, läggdags var det. Sov sött folket ^^ kram

Inga kommentarer: