lördag 30 augusti 2014

Lite besatt?

Har börjat dricka te igen, eller försöker lära mig i alla fall.
La av för ett halvår sen i och med att jag börjat på med viktväktarna. Vilket har skitit sig rejält nu.
Te är inte så farligt säger ni då, nä men jag fick för mig det i alla fall, i och med att jag har honung i.
Fick en muminmugg av Heddan i julklapp föra året, men upptäckte inte dess potential fören för två 
dagar sen. Köpte ett nytt te som jag faktiskt gillar (på bilden) och muminmuggen är lagom stor
så att man inte tröttnar på teet. dessutom är ju dom söta och roliga. Vilket jag tycker är plus
i kanten.

Så dag var jag tvungen att köpa en mugg själv. Så att jag kan dela upplevelsen med någon.
Te är godare i en muminmugg. Så är det! 

Muggen jag fick av Heddan. Muminmugg "Kärlek"

Dagens investering. Muminmugg "Flytten"

På min önskelista. Muminmugg "jubileum 2014".

Inga kommentarer: