lördag 2 augusti 2014

ÄNTLIGEN!

Bild lånad från nätet.

Lundhags - Authentic Ws Pant


Idag har jag och Robin varit på stan.
Jag har shoppat på mig en kjol, två korta (typ magtröja) långärmade tröjor, trosor och ett linne.
(Ja det där med att inte shoppa kläder varje månad funkar inte så bra).
Vi var dessutom inne på Outnorth, där jag provade ett par fritidsbyxor som jag har velat ha
väldigt länge nu. 1700 kr ville dom ha för byxorna där. Så när vi kom hem kollade jag på nätet,
och där ville dom bara ha 1195 kr för byxorna. Så nu har jag faktiskt slagit ett slag i saken,
och beställt dessa byxor ovan. Jag hoppas bara att dom passar lika bra som dom jag provade
idag, eftersom det inte var exakt samma modell (dom andra hade nämligen ingen stretch).

Så förhoppningsvis är jag en lycklig fritidsbyxbärande tjej inom kort.

Nu ska jag gå och göra mig lite i ordning inför kvällen. Blir visst Tacos hemma hos
Elin ikväll. Mycket trevligt måste jag säga. Ha en toppen lördag gott folk. BYe Bye ^^

Inga kommentarer: