måndag 21 juli 2014

Lite rensning

Har kollat över lite i mina garderober än så länge. Har alldeles för mycket kläder, men jag lider
också av separationsångest. För även om jag aldrig använder en viss tröja, kan jag ju gott att göra 
det en vacker dag. Lite kläder ha jag lagt undan till arbetskläder eller fråga mamma och syster,
om dom vill ha. 
Tog inte en före bild, men då låg en hel del tröjor utan galge. Upptäckte att jag har väldigt mkt
"fin-linnen" och stickade tröjor. Har fortfarande en del att sortera ut säkert, men jag få fundera
vidare och känna efter.

Fyra par jeans har jag kapat också, få se om jag lyckas använda dom mer nu.
Ska åka hem till mamma och pappa tänkte jag, och låna symaskinen. Har en del klänningar som
jag skulle behöva sys upp. Dom är lite långa i mitt tycke. Eftersom jag är så kort, så är ju alltid 
kläder lite längre än vad dom ser ut att vara på bild. Det är väl främst 3 klänningar jag tänker på.

Nä dags att fortsätta med min lista. 
1. Slänga lite papper på återvinningen 
2. Handla lite till att göra egen marmelad
3. sola och bada
4. läsa 
5. sy upp klänningar
6. göra ett eget träningsschema
7. gå en promenad med hundarna. 
8. Testa träningsschemat 

Synd att dagen är så kort. Få se sen mot kvällen vad jag har hunnit med.



Inga kommentarer: