måndag 21 juli 2014

I- landsproblem



Bilder tagna från myway2fitness

Är sugen på att beställa från myway2fitness. Men har inte bestämt mig för vilket par jag vill
ha. Tänkte att så fort jag har några snygga tights, då är jag verkligen redo för att komma i form.
Något dyra är dom tyvärr, men om det får mig att komma igång, så är det värt det.
Snälla hjälp mig!

Återvinning, sy upp klänning, handla till marmelad är av checkat på listan. Nu väntar jag
på att Pontus ska höra av sig, och vi ska åka och bada.

3 kommentarer:

Millan sa...

Jag hade nog valt dom gula...men så gillar jag ju gult också...förmodligen väljer du ett par andra....ja, jag var ju mycket till hjälp här! :)

Heddan sa...

Supersnygga! Har själv funderat på de uppe till höger ;) All motivation är bra motivation!

Sanna sa...

Jag gillade också de uppe till höger! :D