torsdag 31 juli 2014

Hamnen

Blev stranden, och bilder ser ni nedanför. Riktigt skönt var det i vattnet och gofika blev det också.

Nu ikväll har jag vart på skjutbanan. Det var KM i trap. Gick inget vidare, men hej!
- Jag är inte bitter. Funderar dock allvarligt på att lägga ner haglet för den här säsongen, och
satsa på kulskyttet. Måste träna bort min ilska och besvikelse på den delen (eftersom jag suger på
det uppenbarligen, nu för tiden). Snart är ju kuljaktstigarna igång och jag måste bli av med
mina ryckiga avfyringar. Intensivträningen väntar i farfars källare. Jag vill stråla 
i älgkuren, på banan, i höst. Har gjort det en gång i tiden, och jag ska bara dit igen.
Ska bara försöka låta bli att bli psykad av den där jäkla muppälgen. 

MINA MÅL FÖR KULSKYTTET PÅ BANAN:
1. Skjuta älgen av glädje
2. Gå in för att lättsamt
3. Låta bli att bli förbannad när jag bommar. Skratta smärtan bort!
4. KILL IT !

Nä, nu ska jag sätta mig framför tv:en för att "lönna" i mig vindruvor. Mitt mål....
Svulla "smärtan" bort.

Lite gråa moln flög över oss när vi var på väg till stranden

Det började regna, så vi drog till bageriet innan vi intog stranden och skrämde bort allt folk.

Otur nog stannade folk kvar när vi kom. Vi fick snällt dela.

Två från valross-klanen 

Inga kommentarer: