måndag 21 april 2014

Tyskland


I morgon dra jag till Tyskland med mamma, pappa och syster.
En massa fotograferande ska det bli (är min plan i alla fall). Sen kanske lite shoppande på
det också. Blir till att packa lite lätt senare ikväll. Ladda kameran osv.

Nu ska jag dock gå och lägga mig en stund i sängen. Är så trött efter helgen och framför
allt efter gårdagen. Igår hade man ju morgonpass, men sen sprang man fram och tillbaka
på ett jaktstigsmål halva dagen. Drack väldigt dåligt, och sen när jaktstigen var över var det
direkt hem till gården för kvällspass. Efter kvällspasset åkte man på Sandra med faster
och hennes kille. Plus Elin och hennes gäng.
Rolig kväll blev det även igår, men oj vad trött och ont i huvudet jag har idag.

Har tagit det mest lugnt idag. Så jag ska fortsätta på det spåret.
En snabb tupplur och sen ska sambon och jag grilla. Ha det bäst allihopa.

Inga kommentarer: