måndag 14 januari 2013

Shopping dag


Vart och stor shoppat idag (nästan). Först var det Modehuset, och där hittade
jag nya snygga, sköna stretchjeans,99 kr, och en snygg kjol för 49 kr. Kjolen var
egentligen för stor men jag tänkte prova att sy in den. Ni får kanske se resultatet i
morgon. Blir problem på lördag vad man ska ha på sig.
Bondig stil eller lite mer festig?
- Det är ju Drängarna som spelar på Sandra!
Sen köpte jag en t-shirt till min bror, eftersom han inte fick någon rikitgt rolig julklapp.

IKEA var det sen och där köpte jag den här lampan, (och en till lampa).
 Tyckte den var fin för att vara annorlunda. Robin var lite mer tveksam men
godkände den ändå nyss. Lila är den så klart^^

Sen var det mat på listan också. Så nu har jag en veckoschema för maten den här veckan.
Måndag: Kyckling Enciladas
Tisdag: Pasta och köttfärssås
Onsdag: Kålpudding
Torsdag: Gulachsoppa
Fredag: Köttfärspaj

Sen var ju det här med bensinen, ja en full tank där. Har inte tankat på 1½ månad.
Duktig jag har varit. Men nu vänder den trenden. Snart startar kurserna i bugg och
då blir det tre gånger i veckan. Sen Sandra på det. Hoppas att jag kan få lite fina
former den här våren. Hoppas kan man ju alltid.

Inga kommentarer: