tisdag 15 januari 2013

Kjolen


Nu är kjolen insydd. Blev mycket bättre även om den inte sitter helt bra ändå.
Men jag tänkte som så här, har man någon tjockare tröja på sig är det ju bra om
den också får plats. Har man ett bälte om midjan så sitter den bättre.
Ni får ursäkta bombnedslaget till sovrum. Mannen i huset, alltså Dalton.... haha
nä men Robin menar jag så klart. Han var i farten igår och stökade ner allt jag hade
gjort så fint. Jag ska sätta han på arbete, att städa upp varenda klädesplagg
som han slänger omkring sig. Jag håller mig på ett ställe, och det är i rottingstolen, eller
i garderoben. Men han ska vara både på sittbänken nedanför sängen, golvet, på beccas tygbur
och i sängen. Plus garderoben.

Vaccinerat kalvar idag mot ringorm. Man vaccinera in liten dos ringorm i dom, för att dom
ska bygga upp antikroppar emot att.
Jag hoppas bara att jag inte fått någon stänk av vaccinet på mig. Kliar över allt.
Vill inte ha massa ringorm i ansiktet!
Så blev en riktig "gno- över- allt- på- kroppen" förut. Smörjde in mig med massa hudkräm.
Håller tummarna nu att jag skrämt bort ringormen. Hypokondriker vem är det?

Inga kommentarer: