måndag 22 oktober 2012

Västarna


    

Nu har jag västen, eller rättare sagt västarna. Hade svårt att bestämma mig för
vilken jag skulle ha. Den svarta satt snyggare på mig och var svart.
Den vita får rum med lite mer under, men var ljus. Båda fick jag därför för 115 kr.
Frågan är dock. Vilken av dom ska jag nu ha som ladugårdsväst?
- Kommentera och säg vad ni tycker, är ni jättesnälla!

Det blir ingen bakande idag. Glömde... eller rättare sagt trodde att jag hade ett helt
mjölpaket kvar oöppnat. Det hade jag ju inte. Får se om jag har tid med att i morgon
i stället. Robin är på hemväg nu. Så blir till att laga mat strax här.
Får se om vi går en långpromenad senare, eller om jag springer en sväng.
Ha det bäst^^

1 kommentar:

Lillfiis sa...

Jag tycker att den svarta var snyggast och den kan du ju ha tex när vi är ute och fotar eller springer på stan. En vardags-väst helt enkelt.
Den vita kan du ha i ladugården, eftersom du får plats med mer kläder under. När du jobbar är det viktigt att du är varm och inte fryser. När vi fotar eller springer runt och flummar blir man varm av allt springande :D