måndag 22 oktober 2012

Väst-sök



Idag har jag tagit det lugnt. Än så länge. Ska in till stan vid tvåtiden för att köpa
en väst jag hittade på loppissidan, på facebook. Har behövt en väst nu i ett års tid.
Det är för klumpigt att ha en tjock jacka när man mjölkar. Har haft farfars gamla
väst. (Tänk då typisk manchesterväst som bönder hade för i tiden). Den här västen är
nu väldigt trasig, och jag får kommentarer om den av seminfolk och andra.
Dags att inse att den är helt slut, och prova något annat. Tyvärr är den beige som jag
kanske ska köpa, men hon hade en svart väst också, fast i small.
Så jag får se om jag kommer i den svarta. Annars får det bli den beiga.

Nä, äta lite fika nu, och sen dra in till stan. Behöver handla lite till mat. Kan passa
på och kolla efter julklappar också, när jag ändå är där inne. Få se om jag hinner baka
något senare idag också. grötbullarna börjar ta slut. Går åt som smör.
Springa en runda behöver jag också.

Måste berätta när jag ändå är igång... Igår gick det skitbra på buggen!
Takten satt där. Kom jag av mig, lyckades jag hitta tillbaka till den genom att stå
lite längre på ena foten, eller hoppa till lite snabbt. Sen jobbade vi mkt på karaktärer
i musiken. Rörde mer på överkroppen. Skulle varit kul att se hur man såg ut igår
när man dansade. Helt grymt kul var det igår. Många av killarna tyckte att jag dansade
jättebra jämfört med innan. Kanske har all taktträning hemma och galendans i köket
lönat sig:D

Inga kommentarer: