fredag 12 oktober 2012

Välkommen in i kökets värme

Bakning på full fart. Tur att man har en snäll mamma som lånar ut sin älskade
assistent.

En del av "vårat" kök.

 

Idag har jag varit så trött i huvudet och sliten. Sen har ryggen fått lite träningsvärk
efter att vi skulle lyfta en kossa i morse. Hon var så brunstig att hon var tvungen
att försöka hoppa över till andra gruppen. För där fanns en snygging, tyckte hon.
Hon hamnade över grinden och satt sen fast där, med framben i grupp 3,
och bakbenen i grupp 2. Där skulle vi då försöka lyfta henne tillbaka. Vilket
var dömt till att misslyckas. Vi fick montera ner grinden tillslut.

Så sliten och trött i kroppen, bestämde jag mig sen efter jobbet att baka frallor.
Ingen normal människa ställer sig och bakar bröd frivilligt, när man mår lite
dåligt.
- Men gott blev det^^, kommer sova sött sen, och i morgon har jag en god frukost.
Bullbak blir det i morgon. Är ensam nästan hela dagen. Robin ska iväg och jaga.
Kanske i bästa fall får sällskap av min Paxa. Få se om mina nyfunna vänner kikar
förbi.

Nä nu ska jag äta lite kladdkaka, som min älskade fästman/pojkvän/sambo har gjort.
Det är han som har stått för att laga jättegod mat ikväll. Fantastisk kock är han:D
Trevlig fredag med er ^^ kramar

Inga kommentarer: