torsdag 11 oktober 2012

Slit hit, slit dit


Jobbat ca 11 timmar idag. (4.00- 16.00). Är rätt så slut kan jag säga.
Öste sand från 12.00-15.45, med skyffel. Jag som hade tänkt ut och springa
idag. behöver jag säga mer än att jag inte orkade? Att gå på gym är överskattat.
Jag jobbar på ett gym. 

Har cyklat till jobbet 3 gånger den här veckan. Två mornar klockan 3.40,
och igår vid 8-tiden.  Rätt skönt faktiskt, Paxa älskar det också.
Hon bara älskaaar att valla matte på cykeln. Inte så populärt hos matte bara.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, läsa en liten stund i pocketboken jag håller
på med just nu. Mord med guldkant, av J:D Robb (Nora Roberts).
Lite annorlunda bok för att vara Nora Roberts. Hon skriver om en
kriminalare som lever i framtiden, närmare bestämt 2058. Skulle vara kul
och se i framtiden om alla hem har en android som hemhjälp/städerska/butler osv.
Skulle vara mycket praktiskt redan nu.

Nä läggdags nu. Sov sött era sängloppor^^ kramar

Inga kommentarer: