lördag 27 oktober 2012

Pelletsbrännare och IKEA


Idag är det lite fullt upp fast lugnt. Om ni förstår. Jag har en del att göra, fast inte
hela tiden. Ska iväg och fotografera vid ettiden med Fia och hennes kusin.
Innan det tänkte jag springa in på IKEA och shoppad lite saker jag vill ha, och
behöver här hemma. Efter fotograferingen får jag väl dra och handla lite till
helgen och kvällen. Så ser min dag ut just nu.

Nu på morgonen har jag bråkat med pelletsbrännaren. Vaknade och det var 14 grader
i hela huset. Går och kör igång brännaren. Gå och lägger mig igen. Vaknar nyss och
ser att det har sjunkit ännu mer till 13 grader. Blir till att plocka isär brännaren för att
se felet. Det var stopp i brännan. En massa pellets ran ut. Den har helt enkelt matat ut
för mkt pellets. Halvroligt. Sitter här i  halvfryser. Ska gå och kolla nu, om allt
funkar. Wish me good luck.

Inga kommentarer: