lördag 27 oktober 2012

Från en härlig fotodag:D

Jag vill tacka Emila som duktigt stod ut med oss låtsas fotografer,
och min plågande reflexskärm som var i ansiktet hela tiden.
 






Här är fotogänget i sin rätta skepnad





Haft en intensiv dag som sagt. Pelletsbränanren lyckades janne som bodde här innan,
så igång åt mig. En säkring som  hade gått tydligen. Sen en snabb sväng på IKEA.
Det blev bara gardiner, sängkläder och gardinhakar idag.
Sen var det till bron för att fotografera. Elin kom förbi så där oväntat också.
Så hon fick se slutet på våran fotorunda. Klockan tickade på snabbt och
jag han precis till djurmagasinet innan dom stängde. Köpte en biabädd till Paxa,
som är limegrön. Hoppas hon kommer tycka om den nu.

Handlat lite, hängt upp gardiner, och tittat till pelletsbrännaren. Ja det har jag hunnit
nu på 2 timmar. Redigerat och kollat över dagens bilder har jag också hunnit:D
Ha en bra lördagskväll med er alla nu:D

Inga kommentarer: