onsdag 24 oktober 2012

Hungry like the wolf



Idag har jag varit ledig från jobbandet. Robin och jag har varit hemma i hans
gamla hyrhus, och slängt saker till återvinningen. Nu är det snart klart där borta.
Lite småsaker som ska kollas över, sen städa. Blir till att åka och ta det sista på
söndag.

Just nu håller jag på att baka. Degen till grötbullarna håller på och jäser nu.
Ska jäsa 20 minuter till innan man ska göra frallor av det. Senare hade jag tänkt
jogga en runda med hundarna här. Ikväll blir det arlamöte verkar det som.
Har inte riktigt bestämt mig än. Det är ju "bonde söker fru" på tv:en ikväll ju.
Fast åker man  på mötet får man smörgåstårta. Ja, det är mutan som dra mig till
mötet i så fall. Fast det kan ju också bli intressant möte. Det vet man ju aldrig innan.
Bonde söker fru kan man också kolla på datorn... så vi får se hur det hela slutar.

Inga kommentarer: