måndag 17 september 2012

Uppgraderat förarbevis


Nu har jag äntligen fått mitt förarbevis på terränghjuling och snöskoter uppgraderat.
Ja, vissa uppgifter har jag valt att ta bort, som ni nog förstod.
Porträttbilden på beviset är i för sig gammalt, men det stod inte att jag behövde ett
nytt foto. På den bilden var jag väl 15-16 år. Jag tyckte inte att jag hade förändrat
så mycket sen den tiden. Ett ärr här och där, lite magrare ansikte nu kanske osv.
- Inga större skillnader alltså.

Ska strax ut och springa en runda hade jag tänkt. Inte 6 km, men kanske 3,5 km.
Vi får se. I början när jag springer/joggar är det alltid lite trögare, men efter
1,5 km brukar det lossna, och då känns det som om jag kan springa i all evighet
(nästan). Så jag säger att jag ska springa 3 km, men sen tänker jag alltid,
"asch jag kan springa 1-2 km till när jag ändå är igång". Mår bara knäna bra,
och jag inte har svårt att andas. Ja då kör jag på.

Nä, ni får har det så bra mina kära vänner^^ Kramar

Inga kommentarer: