söndag 16 september 2012

Uppdatering


Halloj igen!
Har vart väldigt lite dator dom senaste dagarna. Faktiskt ingen dator alls.
För mobilen räknas inte, och det där med att blogga från "smartfonen"
är inte lätt. Tycker jag personligan.

Uppdatering då. Ny klippt. Tog tag i saken i fredags eftermiddag. Samma
frissa som vanligt. Inga drastiska förändringar alltså.  Förlängt min
joggingsträcka, så nu kan jag jogga utan att stanna, 6 km.
I lördags var man iväg och tävlade nere i Blekinge. Kuljaktstigen i Jämjö är
alltid lika svår.
Så samtidigt som jag ändå var nöjd med det lilla jag presterade,
så är jag jäkligt förbannad på att jag har blivit värdelös, på att skjuta löpen
(när älgtavlan "springer" iväg). Träna mer som sagt. Vann i
damklassen gjorde jag i alla fall.

Nu har jag precis kommit hem från buggkursen steg 3. Ja jag kom in den här
gången. Är lite slut i huvudet nu. Innan idag har Robin och jag packat ner saker
från väggarna osv. Två veckor kvar nu. Väldigt spännande!
Nä nu ska jag gå och duscha, och sen läsa lite kanske. Hade tänkt uppdatera
fotobloggen, men Robin har lånat min kamera ikväll. Får uppdatera i morgon
i stället.

Ha en bra kväll med er^^

Inga kommentarer: