måndag 3 september 2012

Min lilla lapp


Malin kom hem med en lapp (på bilden ovan), förra veckan. Min lärare
från mellanstadiet hade hittat den lappen bland en massa papper.
När jag gick i fyran (tro jag) fick vi en uppgift i klassen att skriva något om varje
klasskamrat. Något vi tyckte han/hon var bra/ duktiga på.
Så på min lapp står alltså saker, som mina klasskamrater hade skrivit
om mig.

Lite roligt att läsa, och ännu roligare att läraren hade sparat den i alla dessa år.
Om något av det där stämmer fortfarande på mig. Ja jag skulle nog faktiskt tro det,
eller jag vill i alla fall tro det. Ja förutom handbollen, det har jag helt kommit efter
med... och vad jag vill minnas så var jag bara bra på att vara i vägen...
- För det andra laget ;). Jag gjorde aldrig några mål på matcher, men som sagt,
jag försvarade rättså bra.


Inga kommentarer: