lördag 22 september 2012

Fototorka

Känner att jag just nu är inne i en så kallad "fototorka". Älskar att
fotografera osv, men jag måste hitta den där glöden jag hade tidigar i år.
Skulle vara kul att träna på portättfotograferandet. Älskar sånt!
Några som vill ställa upp som modeller? Alternativt, gå ihop ett gäng fotogalna
för att träffas. På så sätt får man både modeller, och alla får fotografera.
Jag vet att jag är en såndära som håller sånt jag lovat/sagt (oftast). Det enda som
hindra mig är att jag är lite för feg, för att träffa folk jag kanske inte känner så väl.
Sen har jag tyvärr inte talets förmåga när jag är i större grupper. Upp till 2 personer
kan jag klara (hyfsat bra). Sen går det utför. Men som sagt. Kolla intresset kan man
alltid göra.

Så jag frågar....
Hur många skulle vara intresserade att gå ihop ett gäng, för att fotografera.
Inspirera varandra, dela tips, plåta och bara njuta?

Inga kommentarer: