onsdag 29 augusti 2012

Inåtlutande fotjäkel.

Dom är inte blåa utan "wolf gray", som det står på skokartongen

Idag tog jag tag i att köpa joggingskor. Så efter maten drog jag iväg in till stan.
Team sportia gällde. Kommer dit, får hjälp efter en stund. Han bad mig att ta
av skorna, eftersom jag inte riktigt visste vad jag skulle ha. Han såg genast
att vänstra foten gick inåt mer än den andra. Så nu har jag fått en förklaring till
varför bara vänster knä gör ont efter att jag har joggat en runda. När jag landar på
foten (när jag springer), då hamnar knät snett, inåt... typ.
1499 kr kostade dessa dyra dojjor, men jag tror att det kommer funkar bra.
Huvudsaken är att dom inte ska hämna mina försök till att träna, och röra på mig.
För man blir inte motiverad till att röra på sig, om man ska ha ont i knät hela tiden.

Cyklade en runda förut med Malin, Paxa och Fina. Träffade han som bor i huset
vi ska hyra. Tyvärr blir det inte den 15:de, utan 1 Oktober som vi får flytta in.
Hade tydligen blivit några probelm med deras bygge. Så vi får börja om med
nerräkningen. Tråkigt, men nu vet vi säkert om ett datum. Bara till att förbereda,
så att allt är klart den dagen.

Inga kommentarer: