måndag 27 augusti 2012

Awake and alive

 
 

I helgen har Robin och jag haft fullt upp... men vi har haft trevligt.
I Lördags som sagt var det bröllop. Hade hoppats på massa fotograferande...
men jag är ju så blyg när det gäller folk jag inte känner. Så tyvärr blev det inte
så mycket bilder. Vigseln var jättevacker, och jag blev väldigt
känslosam. Dels för att jag/vi inte fick fotografera och för att det var så vackert.
Så jag erkänner..... jag lipade lite. Festen var i fullgång sen, massa tal, och lekar
för brudparet. Det var verkligen deras dag, och så ska det va. Vid tolvtiden på
kvällen/natten åkte vi hem. Trötta, men lyckliga. Lyckligast var dock brudparet.

Söndagen ägnades åt att släppa Becca, så att hon fick jaga lite. Samtidigt plockade
vi kantareller. Blev några stycken. Efter det skulle vi på 15 årskalas hos Robins
kusin. Där var man hela eftermiddagen. När vi väl kom hem till Robin, ja då
gjorde jag varmchoklad, och vi gosade ner oss i soffan till ett avsnitt av Hawaii 5-0.

Robin tycker att jag ska lära mig dricka kaffe eller te. Vi får se om jag klarar gå
över äckeltrökeln. Te har jag försökt med, men jag får väl anstränga mig lite mer.
Kaffe ge vi oss inte ens in på, hua!

Nu är arbetsveckan igång igen. Börjar med en mjukstart, 6 timmar.
Få se hur resten av veckan te sig. Ha en bra kväll med er^^

Inga kommentarer: