måndag 9 april 2012

Dansgolvet

Igår efter en väldigt hektisk helg med massa på skjutbanan. Så drog jag
iväg för att dans på kvällen. Kan säga att roligare danskvällar har man haft.
Det var knökfullt på golvet. Det fanns knappt en enda springa/ lucka som man
kunde bugga i genom. Träffade en hel del konstigt folk. En kille och hans kompis,
som var lite på lyset, tex. Dom var ett roligt gäng. När jag dansade med den här killen
(inte han på lyset) så vid ett tillfälle höjs min armbåge och jag totalt knockade
hans kompis som helt plötsligt bara stod där. Hans haka verkligen flög rakt upp.
Han bara skakade av sig det och stod där och bara hängde med blicken på
ett fyllos vis. Jag bara förlåt, och kunde inte hålla mig för skratt.

Många ungdomar var där också. Många killar undrade om jag inte hade kommit fel,
och syftade väl att jag borde hålla till på discogolvet än på dansbandsgolvet.
Jo musikmässigt kanske, men inte dansmässigt. Över lag verkade jag, trots min
freakade klädsel vart en ganska tilldragande tjej. Hälften av killarna som jag pratade
med sa samma sak.
- "Fan vad söt du är". Tack tack var mina svar hela tiden. Tillslut fick man väl börja
tro på det. Dock hjälpte deras raggrepliker inte. För mig finns bara en, och han åt
cheescakekladdkaka med sin kompis hemma.

En snurrig natt, med lite klaustrofobi och trötthet upplevde jag alltså. Jag hade skoj,
det kan jag inte förneka. Dock, har jag vart med om bättre danskvällar som sagt.
Nu ska jag ringa pappa och sen dra till Robin^^ Ha de bra med er!

Inga kommentarer: