tisdag 10 april 2012

...

Ni vet den där träningslistan jag gjorde upp förra veckan.
Jag har trotsat den sen igår. Igår var jag helt borta i huvudet typ trött och snurrig
efter en hektisk helg. Inget alkohol inblandat... Om man inte räknar med dess ångor
som kom ut ur en del killars munnar på Sandra i söndags. Sånt kan faktiskt få
mig väldigt snurrig. I stället för dricka alkohol, känner jag doften av den
väldigt bra. Så min fråga. Kan man åka dit för rattfylla om man bara har andats
in det?

Får åka till doktorn snart i alla fall och kolla upp mig. Hade lite svårt att andas idag,
och min hjärna fick inte luft kändes det nästan som. Inget kul. Nä uppdaterat
fotobloggen har jag gjort, så nu ska jag kolla ett avsnitt av Medium, och sen
drar jag till skjutbanan. För idag har jag ansvar för träningskvällen på skeet,
egentligen pappa, men jag är så snäll. Bye bye på er^^

Inga kommentarer: