torsdag 29 mars 2012

Är de nu man bli nervös?


Kollade in på I-torps hemsida. Informationen om Gårdsmästar-utbildningen är
fortfarande inte uppe på sidan. Är det nu man ska bli nervös om det över huvud taget
blir något plugg till hösten? Inte för att jag ha något emot att fortsätta jobba på som
innan.. men jag skulle gärna vilja få det där pluggandet överstökat. Så att jag sen kan
ta livet på allvar igen. Anledning till att det inte skulle göra något om utbildningen
inte startade i höst: Jag skulle kunna med gott samvete köpa mig ett hus.
Om utbildningen startade: Jag skulle inte ha så mkt pengar till att betala av lånet,
och allt annat.

Vilken tur att man inte har köpt sig något än då. Kolla på hus ska vi göra idag.
Sen ska jag se om han kan tänkas hyra ut det i stället till oss. Annars får vi fundera
vidare på eventuellt köpa. Så många frågor, och så många obesvarade.
Håll tummen för oss!

Inga kommentarer: