torsdag 5 januari 2012

Bio^^


Idag blir det nog lugnt med jobbandet. Har hjälpt farfar lite i gamla ladugården.
Vi har fått en ny kalv, en kviga blev det. Nu sitter jag och kommenterar lite på
andras bloggar som är med i fotoutmaningen. Måste vara lite engagerad, sen är det
så kul att se andras tolkningar och foton.

Ska hjälpa pappa sen med något i verkstaden, sen ikväll blir det bio, och äta
ute med min älskling. Nästa gång vi hittar på något, då blir det inte bio^^
En hemlis får det förbli tills dess. Robin kan få för sig att läsa min blogg i bland.
Vill att det ska vara en surprise^^
Filmen vi ska se ikväll är "The girl with the dragon tattoo".  Såg reklamen för den
på biostadens hemsida. Den verkar rätt så lik den svenska. Något jag kan få problem
med, då jag inte gillar när någon tar efter en annan film.

Förstår faktiskt inte varför amerikanerna var tvungna att göra en egen film av Trilogin.
- Tjäna pengar antar jag.

Inga kommentarer: