söndag 11 december 2011

IKA

Har legat i sängen ända sen morgonpasset var avklarat. Inte på grund av trötthet,
utan av en jäkla feber jag inte trodde att jag hade. Sjuk kan jag vara när jag inte
har några planer på gång tycker jag, och det har jag för den här veckan som kommer.
I morgon är det julbord med Arla. Då kan man inte vara sjuk!
Mitt mål är att bli frisk till i morgon. Robin tro inte på mig, men jag ska bli frisk.
Blir jag inte det, ja då har jag ett julbord på fredag i stället.
- Som jag förhoppningsvis ska vara frisk till.

Så nu ikväll fick E ta sista passet själv. 39 graders feber är inte att leka med.
Ändå känner jag mig relativt frisk. Förutom yrseln som letar sig fram ibland.
Tur att jag har Ally Mcbeal som sällskap. Nu ska jag gå och duscha mig.
- Sjukan ska bort.

Inga kommentarer: