fredag 25 november 2011

Slit och skit

Igår var det fullrulle hela dagen. från 4.00- 18.00.
Där av blev det ingen uppdatering. Började med morgonpass, därefter så flyttade E
och jag kvigor hela dagen fram till 14.30 ,då jag fick göra det sista själv.
Sen flyttade jag ut tre kalvar, och den ena sprang på mig två gånger på smalbenet.
Så nu har jag ett blåmärke där. Sen efter det fick jag skynda iväg med Jesper till
hans körlektion. Jag åkte till simhallen under tiden han körde. Han bara simma
500 m sen var jag tvungen att gå upp, för att jag skulle hämta honom.

När vi kommer hem skyndar jag mig att byta om, och sen stack vi direkt iväg till
julmässan på slottet. Så mkt tid och sömn blev det inte för mig igår. Men tiden går
fort när man har roligt. Allra bäst var att Robin kom och mös med mig efter
mässan. Han till och med gav mig ryggmassage...DET NI! ;)
Ska väl tillägga att han fick ryggmassage han också i gengäld.

Nu ska jag in oh äta osv, innan kvällspasset dra igång för min del.
Känner mig ganska motiverad ändå fast jag är lite sliten i axlarna. Bilder från mässan
kommer senare ikväll^^

Inga kommentarer: