fredag 25 november 2011

Lite mysbilder från mässan

Tog inte jättemycket bilder på mässan, men några i alla fall.

Nu är kvällspasset klart och kroppen sliten. GUTT! Nu kan jag sova.
Fast först är ju det kvällsfika, vad ska vi äta? Sen är det Idol. Så inget dreglande
i kudden än på ett tag. I morgon blir det till att baka lussekatter. Sen ska man stå
timmvis framför garderoben och spegeln. För vad fasiken ska jag ha på mig?
Mange har tvingat ut mig med med hans gangstergäng, plus min nyfunna vän H.
Det är ju Drängarna som spelar, så det är ju klart att man följer med^^
Ska man satsa på bonnastilen, eller på något mer elegant, snyggt?

Jag hatar att gå ut. Inte just när jag är ute och dansar bland massa folk.
Utan innan, för att jag måste hitta något att ha på mig, som jag inte ska behöva
skämmas i. Jag har en hel del favoriter i garderoben. Men dom blir för varma efter
ett tag på dansgolvet. Så det skiter sig med dom. Fan vilket i- landsproblem.





Inga kommentarer: