torsdag 15 september 2016

Kan inget annat....


Alltså älskar mitt nya halsband!

Det var lite kallt att bada ikväll, men det var ändå 20 grader.

Glömde i all stress berätta om en otroligt rolig syn jag var med om för bara några timmar sen.
När jag satt och tog den tidigare bilden jag la ut här på bloggen, så gick... förlåt, åkte en mamma
med sitt barn i barnvagn förbi. Jag är så van vid att man brukar ut och gå med barnvagn och barn.
Så att se henne komma åkandes på en sån där "mini segway" och skjutandes på en barnvagn såg
nästintill komiskt ut. Är detta normalt nu för tiden?
Har vi blivit så "förlatade" att vi inte ens kan gå en normal promenad med våra barn?
Jag trodde att man gjorde det delvis för att röra på sig, få frisk luft och att kanske komma i form efter
en graviditet.
Nu kanske hon hade en vrickad fot eller något. Det vet man ju inte, men synen var så roande att
jag faktiskt inte visste hur jag skulle reagera.

Jag fick liksom bara en massa varningssignaler upp framför ögonen. Ärligt talat....
Jag är nog lite i chock.

Inga kommentarer: