onsdag 13 maj 2015

Megaförkyld


Vilket väder det är idag!
Det regnar, typ ösregnar. Sen blir det sol och klarblå himmel för att sen bli ösregn
i nästa sekund. Har ägnat min lediga tid åt att redigera bilder åt min käre vän Bine.
Hoppas att hon och P blir nöjda.

Har varit megaförkyld sen förra veckan efter första beachvolleybollträningen. Nu har det dessutom
börjat sätta sig på halsen och endast på höger sida. Inte nog med det, jag har ont i munnen också.
Det är också på höger sida. Trodde det var en visdomstand som spelade allan först. Men tandläkaren
påstod att det såg normalt ut. Så jag får väl försöka hitta en annan orsak.
Ont gör det i alla fall när man ska äta (som man måste), prata (som man inte kan låta bli) och jag
kan tyvärr inte låta bli att tycka livet är bra jobbigt, en liten stund i alla fall.

Nu ska jag hänga tvätt och äta något litet och lättuggat.
Ha det bäst!

Inga kommentarer: