onsdag 4 mars 2015

Tog en fotorunda

Nu är mamma och pappa iväg och snart är första dagen över, och 7 återstår.
Ja, jag räknar redan ner. Jag blir så orolig att något allvarligt ska hända. Speciellt nu i helgen.
Vardagarna är ändå lätta att lösa om något skulle gå sönder.
Aja, nu ska vi koppla bort det en stund. 

Var iväg på gymmet efter jobbet. Körde mest mage och rygg eftersom jag tyckte att det behövdes mest idag. Så nu är jag lagom trött. Gick en sväng i trädgården med kameran nyss, tänkte att jag
behövde lite nytt och seriöst till den här bloggen. I alla fall lite seriöst. Det händer inte så ofta
längre tyvärr. Sambon skulle jobba längre idag, så jag får roa mig på mitt sätt.

Nu orkar jag tyvärr inte sitta längre. Ska i stället lägga mig i soffan och softa.
Bye bye




Inga kommentarer: