onsdag 18 februari 2015

Mitt hemliga projekt, ej hemlig längre.

Nu kan jag äntligen visa mitt lilla projekt. Det är så skönt att det är klart och levererat nu.
Mitt första lapptäcke och jag blev faktiskt rätt nöjd ändå. Det var kanten som skulle rama in, som
inte blev som jag ville. Aja, det ska ju inte se fabrikssytt ut. 

Annars lever livet vidare. Idag var jag hos tandhygienisten och fick höra dessa vackra ord.
"Det ser mycket bättre ut". Inte för det har varit några fel förut, men hon såg väl att dom
var mer välskötta nu. 
Efter det gick jag en promenad med Dalton i solen. Kändes nästan som om det var vår.
Synd att det skulle blåsa.

Nu ska jag hoppa vidare till min nya blogg. Apropå nya bloggen....
Min ena kusin smsade idag. Så på söndag ska man fotografera hans småttingar. 
Ska plugga på ordentligt till dess.  

Första veckan var en massa pyssel med att klippa rutor och sy. 

Paxa var så klart med och höll stämningen.

Kvällen innan leverans. Ett färdigt täcke. Fram och baksida visas.


Inga kommentarer: